נא למלא פרטים אישיים ליצירת קשר:
יש למלא תשובות לסדרת השאלות הבאה בפירוט רב ככל הניתן:
מטרות האתר כחלק מתכנית שיווק ותדמית
מהן המטרות הראשיות שלך לאתר זה? (למשל, להגדיל מכירות, לייצר לידים, לשפר את המודעות למותג)(*)
מי הקהל היעד שלך? (למשל, גיל, תחומי עניין)(*)
מהם יתרונות המכירה העיקריים שלך או הצעות הערך הייחודיות שלך?(*)
האם יש מתחרים ספציפיים שאתרים שלהם אתה מעריך או שברצונך להיבדל מהם?(*)
האם יש לך רכיבי מיתוג קיימים (למשל, לוגו, סכמת צבעים) שצריכים להיות משולבים?(*)
עיצוב
מה הסגנון שמתאים מבחינתך לאתר? (למשל, מודרני, קלאסי, מינימליסטי)(*)
האם יש צבעים או גופנים מסוימים שמועדפים עליך?(*)
האם יש דוגמאות לאתרים ששמשמשים לך כהשראה? נא לצרף קישורים ולציין מה באתר מצא חן בעיניך(*)
מהן העדפותיך לגבי פריסת האתר? (למשל, עמוד אחד, מספר עמודים)(*)
ארגון התוכן
טקסט פתיחה: מה צריך לכלול הטקסט הפותח בדף הבית? (למשל, סקירה כללית של החברה,חזון החברה)(*)
יתרונות העסק: מהם היתרונות של העסק שלך שצריכים להיות מודגשים? (ותק, הצלחות, ביקורות חיוביות)(*)
מי אנחנו: איזה מידע צריך להיות כלול בחלק "אודותינו"? (למשל, היסטוריה של החברה, חברי צוות)(*)
טופס יצירת קשר: אילו שדות יש לכלול בטופס יצירת הקשר? (למשל, שם, דוא"ל, הודעה) האם יש צורף בקישור ל-CRM?(*)
תוכן נוסף: האם ישנם חלקים נוספים או תוכן נוסף לאתר? (למשל, בלוג, עדויות, שאלות נפוצות)(*)